VEEL GESTELDE VRAGEN

 

BESTELLEN

> Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is jouw Ready to wear item uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. 

Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten daar posten wij het laatse nieuws.

 

> Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete Ready to wear item, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘in shopping bag’. 

Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘maak je bestelling definitief’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.

Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op BESTELLEN.

 

VERZENDEN

> Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Bestellingen worden binnen 5 werkdagen geleverd.

Wij versturen bestellingen via PostNL of DHL.

> Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €75,- wordt een verzendbijdrage van €3,99 doorberekend. Bij iedere bestelling boven de €75,- is de verzending gratis. Mocht je meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht. Eventuele kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.

> Waar blijft mijn bestelling?

– Begint je nummer met 3S? Klik dan op het tracking-nummer om je bestelling te volgen.

Heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@ready-to-wear.nl. Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken.

> Naar welke landen verstuurd Ready to wear?

Wij versturen wereldwijd. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend.

 

RETOURNEREN & RUILEN

 

HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@ready-to-wear.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en met voorkeur (niet verplicht) ook de reden van retour. Vervolgens kun je de retour op eigen kosten terug sturen naar onderstaand adres. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben. AFGEPRIJSDE ARTIKELEN KUNNEN NIET RETOUR!

Ready to wear

Westerdorpsstraat 23A

3871AT Hoevelaken

 

RUILEN

Wil je jouw item ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@ready-to-wear.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product. Vervolgens kun je de retour op eigen kosten terug sturen naar onderstaand adres. 

 

Ready to wear

Westerdorpsstraat 23A

3871AT Hoevelaken

 

LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is). De aangemelde bestelling dient binnen 2 dagen verstuurd te worden.

 

RETOUR

Als wij jouw retour hebben ontvangen wordt binnen 7 werkdagen het geld retour gestort.

– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen

– Beautyartikelen, oorbellen en lingerie/badkleding kunnen niet geretourneerd worden

– Artikelen die Make-up vlekken bevatten na het passen zullen niet retour worden geaccepteerd 

– De kosten van retourzending zijn voor de afzender

Let op! Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.